Aktualna data: 22 September 2020
redakcja Posted on 23:49

Jak dobrze robić online marketing? Zacznij od targetowania

Potrzeba przedsiębiorców od dziesiątek, a w sumie nawet setek lat, się nie zmieniła, a jest nią pozyskiwanie nowych klientów. Bardzo natomiast zmieniły się formy reklamy i metody pozyskiwania nowych odbiorców produktów i usług.

Obecnie spora część marketingu marek przeniosła się do sieci i obecnie przechodzi tu rozkwit i systematyczny rozwój. Obecność marki w internecie otwiera jej drogę do ogromnego, wiecznie nienasyconego i wciąż powiększającego się rynku.

W opozycji do klasycznych form sprzedaży – ze sklepów internetowych mogą korzystać ludzie z całego globu. Największą zaletą reklamy w social mediach jest możliwość jej tzw. targetowania. Oznacza to, że użytkownicy takiej platformy będą otrzymywać spersonalizowane reklamy produktów i usług, które z dużym prawdopodobieństwem będą należeć do obszaru ich zainteresowań.

Wszystko dzięki temu, że użytkownicy rejestrując się na różnego rodzaju portalach zostawiają informacje o swojej płci, wieku, zainteresowaniach czy wykształceniu. Dane te są zbierane i mogą być następnie wykorzystywane w prowadzeniu efektywnych działań online marketingowych. Dzięki targetowaniu materiał promocyjny będzie pokazywał się wyłącznie osobom, które spełniają określone kryteria. Prowadzenie promocji z wykorzystaniem sieci pozwala każdemu przedsiębiorcy lepiej zrozumieć rynek i swój produkt. Dzięki temu istnieje możliwość wprowadzania koniecznych zmian i modyfikacji, a to z kolei przyczynia się do stabilnego rozwoju przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz